Wednesday, July 15, 2009

Bila Biri-Biri Pun Nak BerBlog

Well... mule2 rase blogspot ni suck sangat, tapi bile dah susah nk komen2 blog orang.. aku terpaksa la create satu blogspot sendirik.. adoi... tanpa kerelaan la kan...

Actually, aku dalam process nak publish blog sendiri under domain sendiri.. ala, stakat ni baru buat dalam localhost... tp bila entah nk beli domain sendiri... www.chekwan.com, yang dulu pon www.chekwan-online.com dah kene shut down da.. sebab tak renew.. malas nak renew..huhu..

So, terima la blog dari blogspot... kenapa blogspot? kenapa tak guna wordpress? or joomla.?

sebenarnya blog aku dah buat menggunakan JOOMLA application.. senang beb... banyak function... blogspot ni ok jerk.. tp kurang berminat sbb sesetengah function pun limited..hehehe..nak edit template pon susah la sket.. bila ada domain dan hosting sendiri...senang jerk nak watpe..

So, terima blog aku yang tak sehensem aku ni... ngn template BODO..(buat sementara waktu). Maybe next time aku upgradekan lagi blog aku dengan domain sendiri menggunakan JOOMLA

Caki, Jey, Azeem... Aku dah buat blog.. hehehe... WELCOME!!!


5 comments:

farwalis said...

ko jangan la wat blog..

ko g mati wehhhh!!! hahahaha

biri-biri nakal said...

cmne nak mati wei.. dosa banyak sgt.. nnti aku pass dosa kt ko erk.. baru bleh mati.. wuhahahahahaa!!

Jay said...

wah2... kagumnye2...!!!

Dee said...

heyyy biri biri! hehehe

biri-biri nakal said...

[Dee]

Hey jgak... jemput masuk2.. jgn memalu...hee..